About

Vítejte v říši zázraků…cropped-p12207511.jpg

Je to už nějaký ten pátek, co jsem začala přemýšlet o tom, že bych si založila vlastní stránku. A o čem jsem vždycky chtěla psát? O tom, co mám ráda. Cestování, jídlo a plnění si snů. Kdyby mi někdo před pár lety řekl, že toho během jen několika let zažiju tolik co teď, budu si klepat na čelo. A jak jsem trávila svých posledních pár let? Půl roku jsem studovala ve Švédsku, na dva měsíce jsem odjela dobrovolničit do Indonésie, poté jsem ještě stihla dovolenou v USA, dva týdny v Japonsku a mezi tím několikrát sem tam po Evropě. Další mise je od podzimu studium ve Finsku.

Touhle stránkou bych ráda inspirovala ty, že nic není nemožné. Máte sny? Jděte si za nimi. Všechno je možné, když si za tím půjdete. Budu ráda, když se s vámi budu dělit nejen já o svůj příběh, ale vy se se mnou podělíte i o vaše příběhy v komentářích.

A nakonec.. proč vlastně Wonderland? Protože Wonderland byl země zázraků. A já si občas připadám, že tam žiji.. I když se na svém Wonderlandu stále snažím pracovat.

DSCN1027

Na viděnou příště…

Leave a Reply

